Kamenný obchod:

Maestro, Pražská 89, 541 01 Trutnov 

Telefon: 499 819 643, 602 74 74 35

Uživatel: Přihlásit  |  Registrovat
Nákupní košík
Nákupní košík: 0 položek
0 Kč

Ztvárněte své představy

Vše o nákupu

Doprava a platba

                                                                

                          

   PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET   

 

 

 

     PLATBA DOBÍRKOU     

Česká pošta 125,- Kč       165,- Kč
PPL 89,- Kč       129,- Kč

 

• •  Při objednávce nad 2 000,- Kč doprava ZDARMA  • •

Uvedené ceny dopravy neplatí pro objednávky na Slovensko. V tomto případě bude kupující o ceně informován.

 

Platba převodem na účet

•  Ihned po odeslání objednávky, obdržíte e-mailem její potvrzení.

•  Po ověření dostupnosti objednaného zboží vám zašleme podklady k platbě obsahující celkovou částku,

    číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést.

•  Po připsání platby na náš bankovní účet Vám zboží odešleme.

 

Platba dobírkou

Při platbě dobírkou od Vás bude celková částka vybrána v hotovosti při převzetí zásilky od doručovatele.

 

Osobní odběr na prodejně

Jakmile bude balíček připraven na prodejně k převzetí, zašleme Vám zprávu na e-mail. Zboží můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Neplatíte žádné manipulační poplatky.

 

POZNÁMKA

Některé zboží nelze bezpečně doručit v jednom balíku. V takovém případě budeme kupujícího informovat o rozložení zboží do dvou, či více balíků a o nezbytném navýšení ceny za dopravu.

To platí i pro nadrozměrné a těžší zásilky (např. malířské stojany, malířská plátna větších formátů, hrnčířské hlíny, apod.)

 

Reklamace

Prodávající poskytuje zákonnou záruku za jakost a úplnost dodávky zboží. Zjistí-li kupující při dodání poškození obalu zásilky, musí tuto skutečnost oznámit dopravci, zásilku nepřebírat a vrátit ji prostřednictvím dopravce prodávajícímu.

Pokud po rozbalení zásilky zjistí kupující závady, musí tyto skutečnosti sdělit prodávajícímu vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

 

Reklamace musí obsahovat:

  • datum dodání zboží
  • číslo objednávky
  • název výrobku
  • reklamované množství
  • přesný popis závady
  • návrh na vyřízení reklamace

 

Pokud je reklamována neúplnost dodávky, musí být navíc uvedeno přesné označení chybějící věci.

REKLAMACI NELZE UPLATNIT TELEFONICKY.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 pracovních dnů ode dne jejího obdržení.

Vrácení zboží kupujícím je možné bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zásilky. Kupující může vrátit celou zásilku v případě, že je úplná a nepoškozená. Společně se zbožím je nutné zaslat zpět také daňový doklad - fakturu, která bude stornována. Kupující může vrátit také část zásilky, opět ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Vrácené zboží musí být v neporušeném a nepoškozeném obalu.

Při vrácení části zásilky musí kupující uhradit cenu celé zásilky. Část ceny za vrácené zboží bude vrácena neprodleně po vyřízení reklamace.

Náklady na dopravu vráceného zboží prodávajícímu hradí kupující.

Prodávající si vyhrazuje právo na odlišnosti v barevných odstínech prezentovaných elektronickou cestou a skutečné reálné barvy.

 

 

Obchodní podmínky

Celé znění obchodních podmínek najdete zde